Obchodní podmínky

KADEN s. r. o.
Rokolská 126
549 22  Nový Hrádek
IČ: 609 309 00  |  DIČ: CZ60930900
Telefon / Fax: 491 478 215
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové v oddíle C, vložka 5747.

Kontaktní údaje
E-mail: obchod@kaden.cz
Telefon: 491 478 215

Ceny

Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v e-shopu jsou platné v okamžiku objednání.

Objednání

Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu a další kontaktní údaje - e-mail, telefon. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob dopravy

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy, vzdálenosti a velikosti zásilky. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám. Zákazník má možnost vybrat si z následujících způsobů dopravy:

Česká pošta – Balík Do balíkovny

„Balík Do balíkovny“ je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu.

Balík si můžete vyzvednout na více než 120 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Služba s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Balík Vám bude doručen na pobočku vaší pošty, kde budete přednostně odbaveni. Informace o uložení Vaší zásilky na poště Vám přijde elektronicky SMS/e-mail – avizo. Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby. 

  • (60,– Kč s DPH, s dobírkou/doběrečné  + 36,– Kč)

Česká pošta – Balík Na poštu do 5kg

Česká pošta garantuje doručení po celém území ČR následující pracovní den od podání zásilky.

Zásilku Vám zašleme na Vámi vybranou pobočku pošty a vy si ji v klidu můžete vyzvednout. Zásilky jsou obvykle uloženy na poště 7 dnů, pokud si přejete prodloužit datum uložení, kontaktujte prosím pracovníka Vaší pošty. Informace o uložení Vaší zásilky na poště Vám přijde elektronicky SMS/e-mail.

  • Stavebnice Variant (99,– Kč s DPH, s dobírkou/doběrečné  + 36,– Kč) 
  • Modely (129,– Kč s DPH, s dobírkou/doběrečné  + 36,– Kč) 

Česká pošta – Balík Do ruky do 5kg


Zásilka Vám bude doručována Českou poštou jako „Balík Do ruky“.  Česká pošta Vás bude informovat sms zprávou a e-mailem o termínu doručení. Zásilka je obvykle po celém území ČR doručena  do 1-2 pracovních dnů od podání zásilky.

  • Stavebnice Variant (119,– Kč s DPH, s dobírkou/doběrečné  + 36,– Kč) 
  • Modely (149,– Kč s DPH, s dobírkou/doběrečné  + 36,– Kč) 

Česká pošta – Běžné psaní

slouží pouze pro zaslání 1 náhradního dílu

  • (25,– Kč s DPH, s platbou předem)

 

Osobní odběr NOVÝ HRÁDEK

 

Vyzvednutí na adrese:
KADEN s.r.o., Rokolská 126, 549 22 Nový Hrádek,
v době 8.00 až 13.00
telefon sklad/expedice: 491 478 215,
email: obchod@kaden.cz

  • (0,– Kč s DPH )

ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ NA SLOVENSKO ČESKOU POŠTOU

  • standartní ekonomický balík. Doba doručení 3 až 5 dnů. Cena 10 Euro.
  • Upozornění: zásilka se nepřepravuje do místa určení v zahraničí nejrychlejším způsobem.  

Platební podmínky pro platbu kartou

  • online platebními transakcemi platebními kartami Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro. Při tomto způsobu platby využívá společnost KADEN s.r.o. služeb platebního systému společnosti ComGate Payments, a.s., jehož všeobecné obchodní podmínky jsou uvedeny na adrese https://www.comgate.cz/cz/obchodni-podminky. Při platbě prostřednictvím online platebních transakcí jsou společnosti ComGate Payments, a.s. předány informace o zákazníkovi a objednávce vyplněné při jejím vytváření či registraci. V případě, že je objednávka zákazníkem zrušena před vystavením faktury a expedicí zboží, společnost ComGate Payments, a.s. zákazníkovi vrátí zaplacené prostředky zpět na účet. Prostředky jsou zákazníkovi připsány obvykle do 5ti pracovních dnů (v závislosti na použitém typu platby)."

Vyřízení objednávky

Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíhá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-mailů. Prodávající odesílá tyto e-maily:

  • souhrn objednávky – v okamžiku odeslání objednávky
  • informace o odeslání zboží – po předání zásilky přepravci

Kupující při standardním průběhu vyřízení není nucen reagovat na žádné e-maily.

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen dodací list a faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

Převzetí zboží

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen dodací list a faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

Vrácení zboží

Právo zákazníka na odstoupení

  • Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Právo dodavatele na odstoupení

  • Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy

  • Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
  • Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na e-mailovou adresu obchod@kaden.cz. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
  • Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi).
  • V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
  • Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

Záruka a reklamace

Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním. Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:

a) e-mailem na adresu obchod@kaden.cz
b) doporučeným dopisem na adresu:

KADEN s. r. o.
Rokolská 126
549 22 Nový Hrádek